Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Назва: | Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи |
Автори: | Чепіль, Марія |
Ключові слова: | середня школа Південна Європа курикулум початкова школа екологічна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Чепіль, М. Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості реалізації екологічної освіти в початкових та середніх школахПівденної Європи та з’ясовано перспективи подальших наукових розвідок у даному напрямі засобамиекологічної освіти. Виявлено різноманітність способів, якими країни Південної Європи звертаються доекологічної освіти в системах початкової та середньої школи. З’ясовано, що екологічна освіта є обов’язковоюобластю навчальної програми в початковій та молодшій середній освіті із застосуванням різних підходів, ав ряді випадків у поєднанні з іншими підходами тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174375-Текст статті-385633-1-10-20190728.pdf | 283,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.