Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Назва: | Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти |
Автори: | Булавенко, Світлана |
Ключові слова: | освітньо-інформаційний простір ІК-блоки соціальна активність учнів інформаційні потоки |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Булавенко, С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти / С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 104-110. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості функціонування освітньо-інформаційного простору спрямованого на формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. Зокрема розкриваються мета, завдання, структура, особливості взаємозв’язків, напрямки розвитку освітньо-інформаційного простору. Автор описує три модулі-складові освітньо-інформаційного простору фізичний,психологічний та інтелектуальний, а також обмін потоками інформації між усіма учасниками освітнього процесу в навчальному закладі, а також обмін інформацією з зовнішніми структурами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176114-Текст статті-388826-1-10-20190816.pdf | 411,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.