Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Назва: Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів
Автори: Гурова, Тетяна
Рябуха, Тетяна
Гостіщева, Наталя
Ключові слова: медіа освітні технології;формування комунікативної компетентності; студенти-філологи;
практичні заняття з англійської мови
формування комунікативної компетентності;
студенти-філологи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гурова, Т. Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів / Т. Гурова, Т. Рябуха, Н. Гостіщева // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено можливості медіа освітніх технологій для формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що формування комунікативної компетентності у сучасному інформаційному суспільстві неможливе без урахування потенційних можливостей медіа освітніх технологій.Зокрема, обґрунтовано необхідність введення ресурсів хмарних технологій у процес вивчення англійської мови. Розкрито сутність та етапи роботи у безкоштовному веб-сервісі Google Classroom на заняттях зкурсу “Основна іноземна мова”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176053-Текст статті-388715-1-10-20190815.pdf251,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.