Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Назва: | Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів |
Автори: | Гурова, Тетяна Рябуха, Тетяна Гостіщева, Наталя |
Ключові слова: | медіа освітні технології;формування комунікативної компетентності; студенти-філологи; практичні заняття з англійської мови формування комунікативної компетентності; студенти-філологи |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Гурова, Т. Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів / Т. Гурова, Т. Рябуха, Н. Гостіщева // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено можливості медіа освітніх технологій для формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що формування комунікативної компетентності у сучасному інформаційному суспільстві неможливе без урахування потенційних можливостей медіа освітніх технологій.Зокрема, обґрунтовано необхідність введення ресурсів хмарних технологій у процес вивчення англійської мови. Розкрито сутність та етапи роботи у безкоштовному веб-сервісі Google Classroom на заняттях зкурсу “Основна іноземна мова”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176053-Текст статті-388715-1-10-20190815.pdf | 251,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.