Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593
Назва: | Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства |
Автори: | Западинська, Ірина |
Ключові слова: | інформатизація викладач іноземних мов самоосвіта напрямки види та принципи самоосвітньої діяльності методична робота інформаційне суспільство |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Западинська, І. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства / І. Западинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зазначено, що інформатизація всіх сфер суспільного життя впливає на функції освіти вцілому і методичну роботу сучасного викладача зокрема. Зазначено на зростання ролі самоосвітньої діяльності педагога. Визначено напрямки самоосвітньої діяльності викладача іноземних мов (вивчення нових навчальнихпрограм, підручників та навчальних посібників, вивчення передового педагогічного досвіду; оволодіннятехнічних засобів навчання і т.д.). Охарактеризовані види самоосвітньої діяльності. Визначено принципиметодичної роботи з науково-педагогічним складом та вказано специфіку їх обліку в процесі самоосвіти.Вказано на основні етапи самоосвітньої діяльності педагога (діагностичний, цільової, організаційний,діяльнісний, підсумковий). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2593 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176116-Текст статті-388832-1-10-20190816.pdf | 327,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.