Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260
Назва: | Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін |
Автори: | Григор’єва, Алла |
Ключові слова: | творчість творчий процес творча особистість творчий потенціал фахові дисципліни |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Григор’єва, Алла. Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін / А. Григор'єва. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 107-112. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено психолого-педагогічні основи формування понять “творчість” та “творча особистість”. Акцентовано увагу на дослідженні творчості як процесу поєднання двох підходів: процесуального – дослідження фаз, станів та результатів перетворення предмета творчості та особистісного – дослідження суб’єкта творчої діяльності, його потреб, мотивів, знань, умінь, навичок, властивостей, самосвідомості, емоцій, почуттів. Запропоновано різні аспекти феноменології творчості, що відображені в поняттях творчого потенціалу, творчої активності, творчого мислення, творчих здібностей, творчої індивідуальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126463-Алла Григор’єва-270199-1-10-20180320.pdf | 240,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.