Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Назва: | Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів |
Автори: | Задільська, Галина |
Ключові слова: | сучасні педагогічні технології когнітивні методи навчання когнітивно-комунікативна методика мовна система онологічне та діалогічне мовлення студенти-філологи ЗВО |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Задільська, Галина. Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів / Г. Задільська // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простір |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179342-Текст статті-397381-1-10-20190930.pdf | 535,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.