Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Назва: Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів
Автори: Задільська, Галина
Ключові слова: сучасні педагогічні технології
когнітивні методи навчання
когнітивно-комунікативна методика
мовна система
онологічне та діалогічне мовлення
студенти-філологи ЗВО
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Задільська, Галина. Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів / Г. Задільська // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простір
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179342-Текст статті-397381-1-10-20190930.pdf535,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.