Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647
Назва: | Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності |
Автори: | Янь, Лінь |
Ключові слова: | вокальне мистецтво інтерпретація виконавство готовність діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Янь, Лінь. Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності / Л. Янь // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 160-164. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто поетапну методику формування готовності майбутніх учителів музики дохудожньо-інтерпретаційної діяльності. Мета першого (установчо-інформаційного) етапу полягала у зацікавленні студентів художньо-інтерпретаційною діяльністю. Другий (діяльнісно-орієнтований) етап спрямовувався на збагачення студентів знаннями про професійну значущість вокального мистецтва, набуттявідповідних знань, розвиток умінь і навичок, що визначають успішність художньо-інтерпретаційноїдіяльності. На третьому (творчо-самостійному) етапі вирішувались такі основні завдання: розширити і збагатити художньо-виконавський тезаурус студентів; активізувати їх здатність до творчого самовираження у педагогічній і виконавській діяльності; забезпечити реалізацію набутого досвіду художньо-інтерпретаційної діяльності в самостійній роботі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179485-Текст статті-397740-1-10-20191001.pdf | 587,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.