Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656
Назва: | Методологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи |
Автори: | Загорулько, Марина |
Ключові слова: | дослідницько-діагностичні уміння майбутні вчителі початкової школи дидактичні умови методологія; |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Загорулько, Марина. Методологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи / М. Загорулько // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 137-151. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються питання методології визначення сукупності дидактичних умов (провідної та супідрядних), формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи упроцесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, проаналізовано методологічні підходи реалізація та урахування положень яких уможливлює дефініціацію досліджуваних дидактичних умов: провідна дидактична умова та супідрядні дидактичні умови |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182365-Текст статті-404998-1-10-20191031.pdf | 260,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.