Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
Назва: Психолінгвістичні умови сприймання й розуміння студентами-філологами тексту художнього твору
Автори: Хижняк, Інна
Ляшов, Назар
Ключові слова: текст
зарубіжна література
художній твір
психолінгвістичні умови
студенти-філологи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Хижняк, Інна. Психолінгвістичні умови сприймання й розуміння студентами-філологами тексту художнього твору / І. Хижняк, Н. Ляшов // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст
Короткий огляд (реферат): У статті показано багатоплановість поняття “текст”, звернено увагу на психолінгвістичну специфіку дослідження тексту, проведено паралелі із методикою навчання літератури, яка потребує ефективного сприймання та розуміння тексту художнього твору. Автори обґрунтували важливість дотримання таких психолінгвістичних умов сприймання й розуміння художнього тексту під час фахової підготовки майбутніх учителів-філологів: урахування психолінгвістичних класифікацій текстів під час укладання навчальної програми з літератури; застосування системи завдань на конструктивне та продуктивне відтворення студентами змісту художнього тексту; системне використання перекладу фрагментів виучуваного художнього тексту зарубіжної літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173369-Текст статті-404247-1-10-20191029.pdf386,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.