Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672
Назва: | Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців |
Автори: | Самарук, Наталія |
Ключові слова: | компоненти педагогічні умови самоосвіта самоосвітня компетентність етапи |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Самарук, Наталія. Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців / Н. Самарук // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 75-81. - Бібліогр.в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців.Висвітлено різні підходи до визначення поняття “самоосвіта” та виділено етапи самоосвіти. З’ясовано сутність поняття “самоосвітня компетентність”. Виділено компоненти самоосвітньої компетентності:мотиваційний, організаційний, процесуальний, контрольно-рефлексивний. Виділено етапи формування самоосвітньої компетенції. Проаналізовано різні підходи до виділення педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню самоосвітньої компетентності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182235-Текст статті-404689-1-10-20191030.pdf | 383,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.