Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Назва: | Теоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів |
Автори: | Бабенко, Олена |
Ключові слова: | мислення академічні здібності студентів-філологів інтеріоризація екстеріоризація когнітивний розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Бабенко, Олена. Теоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблематику формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів. Проаналізовано та узагальнено основні підходи, форми когнітивного розвитку індивіда,особливості когнітивного проектування. Описано три форми когнітивного розвитку: культурно-історичну,навчально-діяльнісну та психолого-практичну. Мова є, в першу чергу, засобом спілкування, але вона є і знаряддям інтелекту. Будучи комунікативною діяльністю, спілкування, що засноване на розумінні та передачі думок і переживань, передбачає акт мислення (когнітивної діяльності). У цьому сенсі цілісний та оптимально організований процес підготовки студентів-філологів має здійснюватися на основі когнітивно-діяльнісного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187039-Текст статті-415965-1-10-20191212 (1).pdf | 363,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.