Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Назва: | Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект |
Автори: | Огар, Анна Осипівна Кріль, Марія |
Ключові слова: | риторична культура концептуальний смисл пареміологія паремія прислів’я приказки риторика |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Огар, Анна Осипівна. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект / А. О. Огар, М. Кріль // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про паремії як засіб формування риторичної культури учня початкової школи.З’ясовано, що велика група прислів’їв і приказок містить рекомендації щодо правил спілкування, які упродовж віків виробляв наш народ. Насамперед національний фольклор засуджує розмови, не підкріплені діями;надмірну балакучість; неправдиві і жорстокі слова. Натомість позитивно оцінює виважену правдиву мову |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187045-Текст статті-415977-1-10-20191212 (1).pdf | 314,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.