Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707
Назва: | Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Садова, Ірина |
Ключові слова: | вчитель початкової школи технології навчання і виховання особливі освітні потреби інклюзивна освіта інклюзивна готовність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Садова, Ірина. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи / І. Садова // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 92-97. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано дидактичну модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи в умовах вітчизняної вищої освіти, що включає а) дидактичний, інформаційний і контрольний блокита охоплює зміст і структуру різних навчальних дисциплін; б) внесення до навчальних планів бакалаврів галузі знань 01 “Освіта” спеціальності 013 “Початкова освіта” курсу “Основи дефектології та інклюзивної освіти” з повним методичним забезпеченням; в) наповнення інклюзивним змістом усього арсеналу використовуваних в освітньому процесі методів і технологій навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187250-Текст статті-416340-1-10-20191213.pdf | 292,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.