Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Назва: Риторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміри
Автори: Яців, Світлана
Ключові слова: риторична культура
риторична компетентність
мовна освіта
молодший школяр
українська мова
літературне читання
риторизація
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Яців, Світлана. Риторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміри / С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему риторизації початкової мовної освіти, проаналізовано шляхи її розв’язання, що передбачають навчання української мови та літературного читання у вимірах риторики.Результати дослідження засвідчили, що риторична підготовка учнів початкової школи здійснюється не ефективно. Такі результати не можуть задовольнити сучасні вимоги, які ставить перед початковоюланкою освіти Нова українська школа, що робить необхідним упровадження процесу риторизації –розроблення ефективної технології формування риторичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературного циклу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187255-Текст статті-416349-1-10-20191213.pdf245,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.