Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
Назва: | Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти |
Автори: | Валько, Наталія |
Ключові слова: | майбутні вчителі природничо-математичні науки STEM-освіта STEM-навчання освітні програми міждисциплінарність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Валько, Наталія. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти / Н. Валько // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі представлено аналіз освітніх програм підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін закладів вищої освіти. Встановлено критерії сформованості STEM-культури майбутнього вчителя і умови в яких відбувається цей процес. Сформульовані умови розвитку STEM-культури майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін. На основі аналізу зроблено кількісну оцінку кредитів, які забезпечують предметну підготовку по кожному з напрямів: наука,технології, інженерія, математика. Визначено дисципліни, які впливають на розвиток STEM-культури майбутніх вчителів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187259-Текст статті-416353-1-10-20191213.pdf | 313,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.