Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Назва: Методична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблема
Автори: Годованюк, Тетяна
Ключові слова: майбутній учитель математики
методична компетентність
методична підготовка
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Годованюк, Тетяна. Методична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблема / Т. Годованюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 107-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність проблеми методичної підготовки майбутніх учителів математики у вітчизняних закладах вищої освіти. Уточнено сутність понять “методична підготовка” і “методична компетентність”. Акцентовано увагу на вагомій ролі комплексного підходу у модернізації методичної підготовки майбутніх учителів математики, уточнено та доповнено його характерні ознаки. Визначено, як складову методичної компетентності, спеціальні компетентності якими повинен володіти майбутній учитель математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187262-Текст статті-416362-1-10-20191213.pdf269,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.