Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Назва: Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу
Автори: Чубрей, Олександра
Ключові слова: лідерська
технологічна
майбутні вчителі географії
рівні підготовленості
складові підготовленості
автопсихологічна
самоорганізаційна
рефлексивна
самоосвітня
організаторська
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Чубрей, Олександра. Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу / О. Чубрей // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 120-124. - Бібліогр в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну,самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріївта відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191712-Текст статті-426870-1-10-20200114.pdf252,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.