Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742
Назва: | Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі |
Автори: | Винницька, Наталія |
Ключові слова: | початкова школа форми навчальної діяльності: групова, індивідуальна, фронтальна,колективна, математика, інформатика |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Винницька, Наталія. Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі / Н. Винницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті систематизовано особливості використання та організації групової і колективної форм роботи на уроках у початковій школі.Виокремлено такі форми навчальної діяльності учнів на занятті,як фронтальна, індивідуальна, групова та колективна, їх ефективність у проведенні занять з математики та інформатики. Зокрема описано недоліки та переваги кожної з них. Описано методичні особливості організації групової та колективної форм роботи під час вивчення початкового курсу математики і інформатики.Проаналізовано особливості поєднання різних форм навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191710-Текст статті-426865-1-10-20200114.pdf | 355,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.