Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2758
Назва: Роль процесу невротизації у появі соціальної фрустрованості в старшому шкільному віці
Автори: Спринська, Зоряна
Федьович, Ольга
Ключові слова: невротизація
учні старшого шкільного віку
соціальна фрустрованість
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Спринська, Зоряна. Роль процесу невротизації у появі соціальної фрустрованості в старшому шкільному віці / З. Спринська, О. Федьович // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про явище соціальної фрустрованості, що виникає у старшому шкільному віці та визначається провідна роль невротизації у цьому процесі. Обґрунтовано, що процес невротизації проявляється у дезорганізуючих емоційних станах в режимі пригнічення психіки, окреслено проблему етимології невротичних розладів особистості та особливостей переживання нею фрустраційних станів.Досліджено, що формування самовизначення передбачає існування низки варіантів його прояву, що, своєю чергою, привело нас до думки про перевагу проведення індивідуально-орієнтованого дослідження з метою вивчення показників і об’єктів незадоволеності старшокласника у його соціальній реалізованості, а самейого соціальної фрустрованості, яка знаходиться в тісному взаємозв’язку із невротичними проявами особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2758
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193423-Текст статті-430928-1-10-20200129.pdf264,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.