Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770
Назва: | Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки |
Автори: | Фоменко, Лариса |
Ключові слова: | розвиток пізнавальної активності математична підготовка педагогічний експеримент пізнавальна активність майбутні вчителі інформатики розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Фоменко, Лариса. Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки / Л. Фоменко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки.Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
181002-Текст статті-431474-1-10-20200131.pdf | 374,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.