Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Назва: | Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект |
Автори: | Фурт, Дар'я |
Ключові слова: | продуктивні вправи термінологічна компетентність вправа класифікація вправ студенти-іноземці українська мова інформаційні вправи операційні вправи |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Фурт, Дар'я. Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект / Д. Фурт // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 144-147. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз теоретичної та практичної спадщини лінгвістів у царині викладення української мови як іноземної. Порушено проблему класифікації вправ з української мови для студентів-іноземців. Окреслено сутність поняття “вправа”, визначено основні підходи до типології вправ та проаналізовано їхню роль в організації процесу засвоєння знань студентами, забезпечення мотивації навчальної діяльності, активізації творчої ініціативи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193743-Текст статті-431471-1-10-20200131.pdf | 262,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.