Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Назва: Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект
Автори: Фурт, Дар'я
Ключові слова: продуктивні вправи
термінологічна компетентність
вправа
класифікація вправ
студенти-іноземці
українська мова
інформаційні вправи
операційні вправи
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Фурт, Дар'я. Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект / Д. Фурт // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 144-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз теоретичної та практичної спадщини лінгвістів у царині викладення української мови як іноземної. Порушено проблему класифікації вправ з української мови для студентів-іноземців. Окреслено сутність поняття “вправа”, визначено основні підходи до типології вправ та проаналізовано їхню роль в організації процесу засвоєння знань студентами, забезпечення мотивації навчальної діяльності, активізації творчої ініціативи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193743-Текст статті-431471-1-10-20200131.pdf262,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.