Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788
Назва: | Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі |
Автори: | Пішун, Сергій |
Ключові слова: | початкова школа професійна підготовка компоненти майбутній учитель музично-педагогічна діяльність освіта особистість |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Пішун, Сергій. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі / С. Пішун // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто окремі теоретичні передумови, що дозволяють проаналізувати процес розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музики в умовах вищого закладу освіти, визначити пріоритети в процесі професійної підготовки відповідно до характеру музично-педагогічної діяльності, доякої готуються майбутні вчителі музики, а саме: розглядається сутність процесу професійної підготовки вчителів музики, її складові; аргументовано загальні та спеціальні вимоги до вчителів музики; аналізується зміст їх діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195803-Текст статті-436409-1-10-20200218.pdf | 550,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.