Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788
Назва: Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі
Автори: Пішун, Сергій
Ключові слова: початкова школа
професійна підготовка
компоненти
майбутній учитель
музично-педагогічна діяльність
освіта
особистість
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пішун, Сергій. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі / С. Пішун // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто окремі теоретичні передумови, що дозволяють проаналізувати процес розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музики в умовах вищого закладу освіти, визначити пріоритети в процесі професійної підготовки відповідно до характеру музично-педагогічної діяльності, доякої готуються майбутні вчителі музики, а саме: розглядається сутність процесу професійної підготовки вчителів музики, її складові; аргументовано загальні та спеціальні вимоги до вчителів музики; аналізується зміст їх діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195803-Текст статті-436409-1-10-20200218.pdf550,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.