Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2789
Назва: Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров'язбереження учнів
Автори: Іщенко, Галина
Шумигай, Світлана
Возносименко, Дарія
Ключові слова: науково-дослідна робота
гурткова робота
здоров’язбереження
підготовка вчителя математики
індивідуальний підхід
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Іщенко, Галина. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров'язбереження учнів / Г. Іщенко, С. Шумигай, Д. Возносименко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів, та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі індивідуального підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що індивідуальний підхід передбачає всебічне навчання майбутніх фахівців і розробку відповідних заходів педагогічного впливу з урахуванням виявлених особливостей. Одним із важливих чинників формування валеологічної компетентностіу майбутніх вчителів математики є залучення студентів до науково-дослідної роботи і вирішення наукових проблем з підвищення ефективності рівня педагогічного процесу та гурткової роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2789
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195958-Текст статті-436825-1-10-20200219.pdf598,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.