Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793
Назва: | Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови |
Автори: | Вітюк, Валентина |
Ключові слова: | правопис INSERT кластер РОФТ критичне мислення |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Вітюк, Валентина. Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови / В. Вітюк // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено актуальність мовно-мовленнєвої підготовки студентів на сучасному етапі модернізації вищої освіти в Україні. Зазначено, що одним із перспективних напрямів підвищення правописної грамотності студентів є застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення, які забезпечують пізнавальну активність і самостійність мислення, здатність критично оцінити інформацію ісформувати власну стратегію й тактику вирішення конкретного питання для самоствердження й самореалізації особистості в майбутній професійній діяльності. У науково-методичній розвідці описано методичні прийоми: “Бортовий журнал”, “Кластер”, “РОФТ”, читання з маркуванням тексту “INSERT”,“Навчаючи – вчуся”, – визначено їх мету й алгоритм проведення, передбачено очікувані результати роботи,проілюстровано на прикладах нової редакції “Українського правопису”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195960-Текст статті-436829-1-10-20200219.pdf | 750,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.