Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801
Назва: Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту
Автори: Туренко, Наталія
Шах, Марина
Ключові слова: технології роботи
поради батькам
початкова освіта
діти з РАС
особливості дітей з РАС
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Туренко, Наталія. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту / Н. Туренко, М. Шах // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 131 -136. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено основні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, які можуть використовувати у роботі педагоги початкових класів та їх помічники в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено основні психологічні особливості такої категорії дітей, особливості організації навчання та навчального середовища, схарактеризовано проблеми дитини з РАС під час навчання та шляхи їх вирішення,подано поради для учителів та батьків щодо розвитку необхідних для навчання комунікативних навичок у дитини з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196207-Текст статті-437411-1-10-20200220.pdf616,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.