Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801
Назва: | Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту |
Автори: | Туренко, Наталія Шах, Марина |
Ключові слова: | технології роботи поради батькам початкова освіта діти з РАС особливості дітей з РАС |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Туренко, Наталія. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту / Н. Туренко, М. Шах // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 131 -136. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено основні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, які можуть використовувати у роботі педагоги початкових класів та їх помічники в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено основні психологічні особливості такої категорії дітей, особливості організації навчання та навчального середовища, схарактеризовано проблеми дитини з РАС під час навчання та шляхи їх вирішення,подано поради для учителів та батьків щодо розвитку необхідних для навчання комунікативних навичок у дитини з особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196207-Текст статті-437411-1-10-20200220.pdf | 616,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.