Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Назва: | Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти |
Автори: | Ткаченко, Уляна |
Ключові слова: | компоненти інноваційної культури методи формування інноваційної культури інноваційна культура викладача заклад вищої освіти функції інноваційної культури |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Ткаченко, Уляна. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти / У. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 177-180. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості інноваційної культури викладача закладу вищої освіти, визначено її сутність, сучасні підходи, що проявляються у здатності об’єктивно оцінювати нові ідеї та творчо їх використовувати. Акцентовано на основних функціях інноваційної культури: пізнавально-перетворювальній,ціннісно-нормативній, комунікативній, інтеграційній та ін. Висвітлено основні компоненти вище зазначеного поняття: аксіологічний, інноваційно-технологічний, кооперативно-діяльнісний, комунікативний та ін.Запропоновано методи формування інноваційної культури викладача, як-от: полілог, дискусія, рольові ігри тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196219-Текст статті-437435-1-10-20200220.pdf | 538,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.