Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808
Назва: | Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО |
Автори: | Бандура, Лілія |
Ключові слова: | технологія проблемного навчання дидактичні ігри інновації інноваційне навчання інноваційні технології інтерактивні технології навчання технологія модульного навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Бандура, Лілія. Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО / Л. Бандура // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 180-184. - Бібліогр. в кінці ст |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості використання інноваційних технологій в процесі навчання у вищій школі. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури та документів, що стосуються теми роботи.Висвітлено основні критерії гуманістичного навчання у ЗВО з використанням інновацій. Подано умови використання технологій та їх застосування зокрема, опрацьовано найпопулярніші класифікації інноваційних технологій різними науковцями. Презентовано нові авторські критерії для їх класифікації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196220-Текст статті-437437-1-10-20200220.pdf | 846,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.