Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832
Назва: Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтва
Автори: Крижановська, Тетяна
Ключові слова: професійна підготовка вчителя мистецтва
дисципліна “Історія музики”
освітня інтеграція
художній розвиток особистості
шкільний інтегрований курс“Мистецтво”
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Крижановська, Тетяна. Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтва / Т. Крижановська // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 129-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методичні позиції, що сприяють ефективності використання інтегративного підходу в умовах професійної підготовки вчителів мистецтва. Пропонується структура особистісного художнього розвитку як важливого показника фахової компетентності вчителя мистецтва, що розглядається як об’єкт інтегрованого впливу в курсі “Історія музики”. Узагальнюються форми та методи реалізації інтегративного підходу у визначених структурних складових (інтелектуальній, емоційно-цінніснійта діяльнісній). Наводяться приклади з практичного досвіду автора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211939-Текст статті-477557-1-10-20200914.pdf589,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.