Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832
Назва: | Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтва |
Автори: | Крижановська, Тетяна |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя мистецтва дисципліна “Історія музики” освітня інтеграція художній розвиток особистості шкільний інтегрований курс“Мистецтво” |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Крижановська, Тетяна. Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтва / Т. Крижановська // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 129-132. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються методичні позиції, що сприяють ефективності використання інтегративного підходу в умовах професійної підготовки вчителів мистецтва. Пропонується структура особистісного художнього розвитку як важливого показника фахової компетентності вчителя мистецтва, що розглядається як об’єкт інтегрованого впливу в курсі “Історія музики”. Узагальнюються форми та методи реалізації інтегративного підходу у визначених структурних складових (інтелектуальній, емоційно-цінніснійта діяльнісній). Наводяться приклади з практичного досвіду автора. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211939-Текст статті-477557-1-10-20200914.pdf | 589,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.