Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2875
Назва: Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку
Автори: Федорович, Анна
Савченко, Людмила
Ключові слова: освітній процес
заклад вищої освіти
студенти університету
здоров’я
здоров’язбереження
правильний спосіб життя
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Федорович, Анна. Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку / А. Федорович, Л. Савченко // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті констатовано, що правильний спосіб життя учасників освітнього процесу залежить від використання здоров’язбережувальних технологій в освітніх закладах України. Встановлено, що існують різні наукові підходи до проблеми здоров’язбережувальної діяльності та правильного способу життя студентів вишів.Розглядаються умови здоров’язбережувальної діяльності та зміст здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних працівників. Констатовано, що необхідно проводити превентивні заходи, які сприятимуть здоров’язбереженню й правильному способу життя студентів спеціальності“Соціальна робота”
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2875
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216810-Текст статті-490575-1-10-20201120 (1).pdf586,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.