Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Назва: | Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти |
Автори: | Бабкова, Олена |
Ключові слова: | дослідницьке навчання ефективні методи дослідницького навчання етапи базового циклу дослідження міжнародний проєкт Co-Lab прийоми презентації результатів дослідження |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Бабкова, Олена. Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти / О. Бабкова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано необхідність упровадження дослідницького навчання в освітньому процесі.Визначено сутність поняття “дослідницьке навчання”. Автором обґрунтовано етапи уроку біології за сценарієм дослідницького навчання. Визначені дії учасників освітнього процесу за етапами базового циклу дослідження Go-Lab: орієнтація, концептуалізація, дослідження, висновок, обговорення. Представлено ефективні методи, які сприяють самоосвітній діяльності і формуванню досвіду учнів, підвищують їх пізнавальну активність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
216334-Текст статті-505640-1-10-20210113.pdf | 766,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.