Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Назва: Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти
Автори: Бабкова, Олена
Ключові слова: дослідницьке навчання
ефективні методи дослідницького навчання
етапи базового циклу дослідження
міжнародний проєкт Co-Lab
прийоми презентації результатів дослідження
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бабкова, Олена. Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчанняв умовах очної, дистанційної і змішаної освіти / О. Бабкова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано необхідність упровадження дослідницького навчання в освітньому процесі.Визначено сутність поняття “дослідницьке навчання”. Автором обґрунтовано етапи уроку біології за сценарієм дослідницького навчання. Визначені дії учасників освітнього процесу за етапами базового циклу дослідження Go-Lab: орієнтація, концептуалізація, дослідження, висновок, обговорення. Представлено ефективні методи, які сприяють самоосвітній діяльності і формуванню досвіду учнів, підвищують їх пізнавальну активність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216334-Текст статті-505640-1-10-20210113.pdf766,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.