Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893
Назва: Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань
Автори: Мастеркова, Тетяна
Ключові слова: кваліметрія
інституціалізація
компетентності
інтелектуальні змагання
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мастеркова, Тетяна. Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань / Т. Мастеркова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено підходи до пошуку обдарованих дітей та створення умов для їх розвитку, як складної спільної планомірної діяльності закладу освіти. Представлено систему підбиття підсумків проведення інтелектуальних змагань школярів, окремі аспекти визначення якості діяльності освітніх закладів з підготовки майбутніх переможців. Запропоновано авторський підхід формування рейтингу загальноосвітніх закладів на регіональному рівні. Потреба суспільства у видатних, активних і обдарованих громадянах,оновленні національної свідомості привела до появи нових підходів виявлення і розвитку обдарованих учнів узагальноосвітніх закладах, підготовки їх до участі в інтелектуальних змаганнях
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2893
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215799-Текст статті-505670-1-10-20210114.pdf722 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.