Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Назва: | Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів |
Автори: | Сендер, Андрій |
Ключові слова: | інтенсифікація освіти заклад вищої освіти когнітивний розвиток когнітивний стиль інженер-програміст якість освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Сендер, Андрій. Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів / А. Сендер // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 146-150. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено глибинний аналіз наявних сьогодні наукових розробок у векторі використання та врахування когнітивних стилів студентів в освітньому процесі. Автор наголошує потребу розробки навчально-методичних комплексів із урахуванням когнітивних стилів студентів з метою підвищення рівня сприйняття ними інформації. У ході дослідження автор наводить своє визначення термінів “когнітивний підхід” і“процесуально-когнітивний підхід”, як планує використовувати у подальших дослідженнях та пропонує рекомендації до розробки методичних матеріалів для навчання майбутніх інженерів-програмістів із урахуванням когнітивних стилів на підставі визначених у ході дослідження чотирьох типологій студентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
218108-Текст статті-505692-1-10-20210114.pdf | 544,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.