Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Назва: Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів
Автори: Сендер, Андрій
Ключові слова: інтенсифікація освіти
заклад вищої освіти
когнітивний розвиток
когнітивний стиль
інженер-програміст
якість освіти
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Сендер, Андрій. Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів / А. Сендер // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 146-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено глибинний аналіз наявних сьогодні наукових розробок у векторі використання та врахування когнітивних стилів студентів в освітньому процесі. Автор наголошує потребу розробки навчально-методичних комплексів із урахуванням когнітивних стилів студентів з метою підвищення рівня сприйняття ними інформації. У ході дослідження автор наводить своє визначення термінів “когнітивний підхід” і“процесуально-когнітивний підхід”, як планує використовувати у подальших дослідженнях та пропонує рекомендації до розробки методичних матеріалів для навчання майбутніх інженерів-програмістів із урахуванням когнітивних стилів на підставі визначених у ході дослідження чотирьох типологій студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
218108-Текст статті-505692-1-10-20210114.pdf544,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.