Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Назва: Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання
Автори: Хуйфан, Лі
Ключові слова: музичне мислення
музично-естетична свідомість
музикальність
спеціальні музичні здібності
музична діяльність
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Хуйфан, Лі. Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання / Л. Хуйфан // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 152-156. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв).
Короткий огляд (реферат): Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223096-Текст статті-513223-1-10-20210222.pdf205,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.