Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Назва: | Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання |
Автори: | Хуйфан, Лі |
Ключові слова: | музичне мислення музично-естетична свідомість музикальність спеціальні музичні здібності музична діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Хуйфан, Лі. Розвиток музикальності як проблема науково-педагогічного знання / Л. Хуйфан // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 152-156. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223096-Текст статті-513223-1-10-20210222.pdf | 205,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.