Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911
Назва: | Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології |
Автори: | Цюра, Світлана Терзалова, Анастасія |
Ключові слова: | музичне мислення музично-естетична свідомість спеціальні музичні здібності музична діяльність музикальність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Цюра, Світлана. Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології / С. Цюра, А. Терзалова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 111-117. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
223082-Текст статті-505655-1-10-20210113.pdf | 742,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.