Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911
Назва: Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології
Автори: Цюра, Світлана
Терзалова, Анастасія
Ключові слова: музичне мислення
музично-естетична свідомість
спеціальні музичні здібності
музична діяльність
музикальність
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Цюра, Світлана. Нормативне закріплення понять "освітнє середовище'', ''освітній простір'', ''освітній процес'' у контексті педагогічної термінології / С. Цюра, А. Терзалова // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 111-117. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв).
Короткий огляд (реферат): Аналізується феномен музикальності у психолого-педагогічному та естетико-музикознавчому векторах. Музикальність розглядається з теоретичних позицій: у зіставленні з поняттям спеціальних музичних здібностей, в контексті музичної діяльності, як інструмент музичного мислення і формування музично-естетичної свідомості. Як різновиди музичної діяльності, розглянуто музичне сприймання та виконавство.З’ясовано інтегральну сутність музикальності стосовно особистісного розвитку, що важливо для діагностування музичного обдарування учнів і вибудовування стратегій навчання музики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2911
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223082-Текст статті-505655-1-10-20210113.pdf742,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.