Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2912
Назва: Аналіз стратегій позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором "комфорт"
Автори: Щербак, Ірина
Ключові слова: інфраструктура
провідний університет
Великобританія
стратегія позиціонування
комфорт
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Щербак, Ірина. Аналіз стратегій позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором "комфорт"/ І. Щербак // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 89-93. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню результатів аналізу стратегій позиціонування провідних європейських закладів вищої освіти щодо комфорту навчання та проживання студентів. На підставі проведеного аналізу офіційних сайтів університетів, повідомлень із засобів масової інформації, радіо, телебачення, з’ясовано основні форми та методи позиціонування закладів вищої освіти. Визначено не типові, креативні підходи щодо позиціонування провідних університетів Великобританії, що сприяє залученню до навчання максимальної кількості абітурієнтів і утриманню стійких позицій на ринку освітніх послуг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2912
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
214968-Текст статті-505650-1-10-20210113.pdf572,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.