Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Назва: | Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти |
Автори: | Кирилюк, Світлана Бендерець, Наталія Грабець, Ольга |
Ключові слова: | учні економічна освіта профорієнтація заклади загальної середньої освіти соціалізація |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Кирилюк, Світлана. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти / С. Кирилюк, Н. Бендерець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриті особливості здійснення та організації профорієнтаційної роботи в закладахзагальної середньої освіти. Авторами обґрунтовується необхідність свідомого вибору професії ще в шкільніроки. Акцентується увага на економічній освіті як складовій профорієнтації. Описуються зміст, напрями таструктура профорієнтаційної роботи. Докладно розглядаються два підходи до профорієнтаційної роботиу закладах загальної середньої освіти, їх вплив на соціалізацію учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225746-Текст статті-514198-1-10-20210226.pdf | 561,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.