Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Назва: Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти
Автори: Кирилюк, Світлана
Бендерець, Наталія
Грабець, Ольга
Ключові слова: учні
економічна освіта
профорієнтація
заклади загальної середньої освіти
соціалізація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Кирилюк, Світлана. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти / С. Кирилюк, Н. Бендерець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті особливості здійснення та організації профорієнтаційної роботи в закладахзагальної середньої освіти. Авторами обґрунтовується необхідність свідомого вибору професії ще в шкільніроки. Акцентується увага на економічній освіті як складовій профорієнтації. Описуються зміст, напрями таструктура профорієнтаційної роботи. Докладно розглядаються два підходи до профорієнтаційної роботиу закладах загальної середньої освіти, їх вплив на соціалізацію учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225746-Текст статті-514198-1-10-20210226.pdf561,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.