Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946
Назва: | Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст |
Автори: | Пантюк, Тетяна Пантюк, Микола Гамерська, Ірина Денисяк, Юлія |
Ключові слова: | інновації в освіті сутність та специфіка інновацій інновації інноваційна освіта суб’єкти освітньої діяльності зміст |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст / Т. Пантюк, М. Пантюк, І. Гамерська, Ю. Денисяк // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічну інновацію визначаємо як процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, що оптимізує досягнення її мети. В основу інноваційної діяльності мають бути покладені системний і компетентнісний підходи; принцип науковості; важливою ознакою освітніх інновацій є його структурованість; інновації в освіті мають бути спрямовані на гарантоване досягнення цілей освітнього процесу, складати цілісну канву навчального процесу і забезпечувати прогнозований результат. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2946 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225537-Текст статті-513854-1-10-20210224.pdf | 651,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.