Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954
Назва: | Основні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів |
Автори: | Харківська, Алла |
Ключові слова: | фактори взаємодії сім’ї та школи форми роботи школи з батьками педагогічна взаємодія взаємодія школи та сім’ї напрями роботи з батьками |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Харківська, Алла. Основні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів / А. Харківська // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані дефініції “педагогічна взаємодія” і “взаємодія школи та сім’ї”. Виявлено,що ключову роль у сучасній реформі відведено педагогам як агентам змін, які використовуючи закорінені в національній педагогічній традиції позитивні здобутки, побудують нові взаємовідносини між учасниками освітнього процесу на засадах взаєморозуміння, спільності інтересів у прагненні до якісної освіти.Обґрунтовано, що педагогічна взаємодія – це взаємний вплив педагогів та батьків один на одного, в результаті чого відбувається виховання молодших школярів. Це завдання реалізовується у спільній діяльності учителя з батьками, а також передбачає їх взаєморозуміння, спільність інтересів та прагнень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225738-Текст статті-514181-1-10-20210226.pdf | 588,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.