Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2974
Назва: Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяра
Автори: Чаговець, Алла
Ключові слова: учитель-учні-батьки
успішність взаємодії сім’ї та школи
педагогіка партнерства
суб’єкт-суб’єктні відносини
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чаговець, Алла. Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяра / А. Чаговець // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено концептуальні засади педагогіки партнерства та обґрунтовано важливість взаємодії учителя із сім’єю молодшого школяра. Визначено, що для сучасного суспільства принципово важлива орієнтація партнерської діяльності вчителя, адже процес взаємодії із сім’єю є активним та успішним заумови, якщо батьки відчувають глибоку зацікавленість у вихованні дитини, якщо вони – партнери. З’ясовано,що педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога, дитини та родини,який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві наповагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2974
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225739-Текст статті-514184-1-10-20210226.pdf551,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.