Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Назва: | Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle |
Автори: | Осадча, Катерина Осадчий, Вячеслав Спірін, Олег Круглик, Владислав |
Ключові слова: | системи дистанційного навчання Moodle індивідуалізація персоналізація навчання професійна підготовка |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle / К. Осадча, В. Осадчий, О. Спірін, В. Круглик // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізації навчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівців для підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організації персоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.