Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Назва: Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle
Автори: Осадча, Катерина
Осадчий, Вячеслав
Спірін, Олег
Круглик, Владислав
Ключові слова: системи дистанційного навчання
Moodle
індивідуалізація
персоналізація навчання
професійна підготовка
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle / К. Осадча, В. Осадчий, О. Спірін, В. Круглик // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізації навчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівців для підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організації персоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.