Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995
Назва: Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи
Автори: Вишківська, Ванда
Шикиринська, Олександра
Шевченко, Андрій
Ключові слова: професійна педагогічна діяльність
особистісно розвивальний потенціал уроку
особистісно орієнтоване навчання
критерії аналізу та якості уроку
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Вишківська, Ванда. Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи / В. Вишківська, О. Шикиринська, А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-практичні аспекти реалізації інноваційної діяльності педагогів(на прикладі конструювання схеми аналізу уроку) як однієї з основних умов реалізації модернізаційних змін восвіті, пов’язаних з переходом до моделі Нової української школи. Аналізується проблема розширення стандартних нормативних вимог до аналізу уроку, їх узгодження з концептуальними ідеями сучасної педагогіки.Актуалізується значущість виховного потенціалу уроку, необхідність формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних та соціально-політичних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228337-Текст статті-519680-1-10-20210401.pdf543,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.