Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995
Назва: | Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи |
Автори: | Вишківська, Ванда Шикиринська, Олександра Шевченко, Андрій |
Ключові слова: | професійна педагогічна діяльність особистісно розвивальний потенціал уроку особистісно орієнтоване навчання критерії аналізу та якості уроку |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Вишківська, Ванда. Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії Нової української школи / В. Вишківська, О. Шикиринська, А. Шевченко // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретико-практичні аспекти реалізації інноваційної діяльності педагогів(на прикладі конструювання схеми аналізу уроку) як однієї з основних умов реалізації модернізаційних змін восвіті, пов’язаних з переходом до моделі Нової української школи. Аналізується проблема розширення стандартних нормативних вимог до аналізу уроку, їх узгодження з концептуальними ідеями сучасної педагогіки.Актуалізується значущість виховного потенціалу уроку, необхідність формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних та соціально-політичних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2995 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228337-Текст статті-519680-1-10-20210401.pdf | 543,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.