Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Назва: | Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Дрожик, Людмила Щербак, Ірина |
Ключові слова: | психолого-педагогічні умови соціалізація дитини діти дошкільного віку діти з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Дрожик, Людмила. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Дрожик, І. Щербак // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей такої категорії в умовах інклюзивного навчання будуть ефективнішими, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психолого-педагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища і оптимізація міжособистісних відносин у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228340-Текст статті-519687-1-10-20210401.pdf | 569,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.