Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Назва: Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Дрожик, Людмила
Щербак, Ірина
Ключові слова: психолого-педагогічні умови
соціалізація дитини
діти дошкільного віку
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Дрожик, Людмила. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Дрожик, І. Щербак // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей такої категорії в умовах інклюзивного навчання будуть ефективнішими, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психолого-педагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища і оптимізація міжособистісних відносин у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228340-Текст статті-519687-1-10-20210401.pdf569,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.