Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Назва: Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини
Автори: Турок, Оксана
Ключові слова: освіта Словаччини
формування екологічної компетенції
екологічна освіта
наскрізна екологічна освіта
середня школa
Дата публікації: 2021
Видавництво: Турок, Оксана. Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини / О. Турок // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 134-139. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні способи впровадження екологічної освіти як наскрізної теми в освітній процес середньої школи Словаччини. Визначено основні способи формування екологічної компетенції учня та виокремлено теми у змісті інтегрованих курсів, в яких екологічна освіта є наскрізною темою. Акцентовано увагу на злагодженій роботі формальної і неформальної екологічної освіти в середній школі Словацької Республіки. Доведено, що модулі навчальних курсів “Феномени світу” та інтегроване етичне виховання сприяють розвитку екологічної компетенції учня
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228383-Текст статті-519793-1-10-20210402.pdf558,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.