Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3005
Назва: Характеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти
Автори: Подановська, Галина
Ключові слова: літературне читання
уроки роботи з дитячою книжкою
модель
комунікативна компетентність
здобувачі початкової освіти
вчитель початкових класів
кваліфікований читач
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Подановська, Галина. Характеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти / Г. Подановська // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 139-144. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі аналізу експериментальної моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти. Виокремлено основні компоненти моделі, підкреслюється їх важливість у процесі формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Автор наголошує на взаємозв’язку компонентів моделі, які лише в комплексі дозволять домогтися більш високих навчально-виховних результатів в порівнянні з традиційною методикою підготовки кваліфікованого читача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3005
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228384-Текст статті-519795-1-10-20210402.pdf761,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.