Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3007
Назва: Ідеї дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини
Автори: Сторонська, Оксана
Ключові слова: концептуальні засади навчання і виховання
методологічні підходи до освіти
дитиноцентрична освіта
реформаторська педагогіка Німеччини
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Сторонська, Оксана. Ідеї дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини / О. Сторонська // Молодь і ринок. - 2021. - №1. - С. 96-99. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду німецького педагогічного реформаторського руху кінця ХІХ – початкуХХ ст. Її безпосередньою метою є історико-педагогічний аналіз ідей дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини. У результаті досягнення мети розглянуто передумови виникнення і поширення ідей дитиноцентричної освіти в педагогічній теорії і шкільній практиці Німеччини у вказаний історичний період, висвітлено міркування відомих німецьких педагогів-реформаторів (Ф. Гансберга,Л. Гурліта, Г. Шаррельмана та ін.) щодо навчання і виховання молодого покоління на засадах дитиноцентризму,констатовано їх суголосність із сучасними освітніми тенденціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3007
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228341-Текст статті-519689-1-10-20210401.pdf571,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.