Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302
Назва: Особливості реформування змісту освіти майбутніх лікарів-стоматологів (початок ХХІ століття)
Автори: Цюра, Світлана
Солина, Наталія
Ключові слова: професійна підготовка лікаря-стоматолога
зміст освіти лікаря-стоматолога
професійна підготовка фахівця
стоматологічна освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Цюра, Світлана. Особливості реформування змісту освіти майбутніх лікарів-стоматологів (початок ХХІ століття) / С. Цюра, Н. Солина. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що ознаки вищої стоматологічної освіти в Україні обумовлені: змінами в сфері стоматологічної допомоги, зростанням вимог до її стандартів, теоретично складним змістом освіти. За етапами реформування змісту освіти у 2003, 2007, 2009, 2015 – 2016 роках узагальнено його характерні особливості: збереження і розвиток єдиних стандартів професійної підготовки фахівця у вищих медичних закладах України з переходом у 2016 р. на наскрізну 5-річну програму підготовки магістрів стоматології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126778-Світлана Цюра, Наталія Солина-270791-1-10-20180324.pdf286,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.