Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305
Назва: | Компетентнісний підхід як концептуальна основа підготовки майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Ліба, Оксана |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід професійна компетентність учитель початкової школи освітній процес |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сучасні підходи до формулювання поняття “компетентність”. Історико-термінологічний аналіз його сутності дав можливість з’ясувати складові, структуру фахової компетентності. Особлива увага акцентується на змісті ключових та предметних компетентностях. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи необхідно здійснювати з урахуванням сучасних вимог в галузі освіти, освітніх програм спеціальності, враховуючи Державний стандарт початкової загальної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/305 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126780-Оксана Ліба-270795-1-10-20180324.pdf | 243,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.