Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/315
Назва: Наукова освіта як педагогічний концепт
Автори: Бабійчук, Світлана
Ключові слова: наукова освіта
учень
педагогічний концепт
педагогічний принцип
наукове дослідження
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Бабійчук, Світлана. Наукова освіта як педагогічний концепт / С. Бабійчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 60-63.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні ідеї впровадження наукової освіти у шкільну практику. Представлено історію становлення наукової освіти на прикладі США та Великої Британії. Розглянуто тлумачення поняття “наукова освіта” закордонними та українськими вченими. Висвітлено роль та місце наукової освіти у діяльності ЮНЕСКО. Базуючись на працях професора Вінн Гарлен описано 10 принципів впровадження концепту наукової освіти в школі. Визначено, що метою впровадження наукової освіти в школі є навчити учня мислити як науковець та новатор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/315
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126827-Світлана Бабійчук-270864-1-10-20180325.pdf254,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.