Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Назва: Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти
Автори: Атрощенко, Тетяна
Зданевич, Лариса
Ключові слова: цінності
полікультурне освітнє середовище
вихователі закладів дошкільної освіти
полікультурна освіта
полікультурна компетентність
аксіологічний підхід
фахова підготовка
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Атрощенко, Тетяна. Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти / Т. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентностімайбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”,“полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один ізпровідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільноїосвіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурноїкомпетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь,відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формуватиціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічномуосвітньому середовищі закладу дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230434-Текст статті-526043-1-10-20210502.pdf552,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.