Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Назва: | Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Зданевич, Лариса |
Ключові слова: | цінності полікультурне освітнє середовище вихователі закладів дошкільної освіти полікультурна освіта полікультурна компетентність аксіологічний підхід фахова підготовка |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Атрощенко, Тетяна. Аксіологічний підхід у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вчителів дошкільної освіти / Т. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентностімайбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”,“полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один ізпровідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільноїосвіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурноїкомпетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь,відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формуватиціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічномуосвітньому середовищі закладу дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
230434-Текст статті-526043-1-10-20210502.pdf | 552,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.