Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176
Назва: Акмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів
Автори: Шквир, Оксана
Казакова, Наталія
Ключові слова: рівні освіти
майбутні учителі початкових класів
ступенева підготовка
акмеологія
акмеологічний підхід
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шквир, Оксана. Акмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Шквир, Н. Казакова // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на необхідності оновлення системи ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах акмеологічного підходу. Уточнено сутність понять “акмеологія”,“акмеологічний підхід”. Розкрито особливості ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів з позиції акмеологічного підходу. Визначено внутрішні і зовнішні чинники досягнення майбутніми вчителями особистісного і професійного акме на кожному етапі підготовки. Наголошено на необхідності перезавантаження методичного інструментарію викладачів ЗВО акмеологічними способами навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230535-Текст статті-526404-1-10-20210504.pdf576,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.