Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176
Назва: | Акмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Шквир, Оксана Казакова, Наталія |
Ключові слова: | рівні освіти майбутні учителі початкових класів ступенева підготовка акмеологія акмеологічний підхід |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Шквир, Оксана. Акмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Шквир, Н. Казакова // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовано увагу на необхідності оновлення системи ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах акмеологічного підходу. Уточнено сутність понять “акмеологія”,“акмеологічний підхід”. Розкрито особливості ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів з позиції акмеологічного підходу. Визначено внутрішні і зовнішні чинники досягнення майбутніми вчителями особистісного і професійного акме на кожному етапі підготовки. Наголошено на необхідності перезавантаження методичного інструментарію викладачів ЗВО акмеологічними способами навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
230535-Текст статті-526404-1-10-20210504.pdf | 576,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.